Welkom in de wereld van Callegari 1930

Gezondheid, schoonheid en welzijn
vormen samen de kern

ONZE GEBIEDEN

Onze gebieden

Onze hulpmiddelen

hilpmiddelen

Types

Medische hulpmiddelen en medische hulpmiddelen voor in-vitrodiagnostiek

De ontwikkeling van systemen en componenten met een zo hoog mogelijke technologische inhoud, heeft ons in staat gesteld een stevige positie in de markt aan te houden.

Esthetische hulpmiddelen

Schoonheid staat centraal in onze technologieën voor de beoordeling van huid, haar en lichaam van de klanten.

WIE ZIJN WE

Callegari 1930

We bevinden ons in Parma, in een authentiek Italiaanse historische context, in een bruisende industriële regio. Sinds 1930 ontwerpt, produceert en commercialiseert ons bedrijf innoverende en professionele instrumenten voor de medische, farmaceutische, schoonheids- en welzijnssectoren.

Administratieve zetel
Productievestiging
servizi callegari

Punti
di forza

porte aperte

Desideri approfondire aspetti tecnici e pratici legati all’utilizzo delle nostre strumentazioni?
Iscriviti ai nostri CORSI TECNICI GRATUITI con un click. Ogni mese riceverai via mail il calendario aggiornato con tutte le date.

su "misura"

Prenota un incontro con i nostri specialisti per ricevere una formazione ad hoc, tecnica, di marketing o di comunicazione, per il tuo Staff.
Dove?
Da noi in sede, da te o comodamente via Skype.

il tuo obiettivo

Contattaci per avere presso la tua sede uno dei nostri tecnici affinché ti aiuti nella dimostrazione dei servizi che puoi offrire alla clientela grazie agli strumenti Callegari.
Servizio di mezza giornata o giornata intera su richiesta.

sempre al tuo fianco


Supporto telefonico diretto 0521273274 Int.5

customercare@catellanigroup.com

Dichtbij onze klanten
om hun business te laten evolueren

#OpstapmetCallegari

Callegari
Evenementen

PHARMEVOLUTION

Taormina 14-16 October 2022
Stand n. A29-A34

MEDICA

Düsseldorf 14-17 November 2022
Hall 1, Stand n. 1D59

PHARMEXPO

Napoli 25 - 27 November 2022
Hall 6, Stand n. 694-695

We zijn trots op ons onderzoek en onze wetenschappelijkheid, op onze productiviteit en de commercialisatie, op de identiteit van ons merk. We hanteren hierbij drie essentiële sleutelbegrippen: onderzoek, innovatie en ontwikkeling.

De competitiviteit op de internationale markt staat in het teken van een bedrijfsstrategie die steeds georiënteerd is op de realisatie van innoverende oplossingen die een antwoord bieden op de behoeften van de eigen klanten, ook via op maat gemaakte projecten.